×
jiný model: "information push" • poskytovatel služby vybere a uspořádá určité informace, a ty dopraví (doslova: "protlačí", anglicky: "to push") až ke koncovým příjemcům – koncový příjemce je pasivní – iniciativa je na poskytovateli služby • on musí vybrat informace, "zabalit je" a dopravit k příjemci • jiný pohled: – poskytovatel služby vybírá to, co považuje za vhodné pro uživatele • a k uživateli obvykle dopravuje "větší množství" obsahu, ze kterého si uživatel "něco vybere" • otázky: – jaký obsah vybrat? V jakém rozsahu? – má to vůbec smysl?
Má elektronický podpis identifikovat podepsanou osobu? A pokud ano: jak? (konference ÚOOÚ, 2.6.2015)
Co je kybernetická bezpečnost? (seminář AFCEA při veletrhu IDET 2015, 20.5.2015)
O čem je síťová neutralita? (Law FIT 2015, 18.5.2015)
Není podpis jako podpis, aneb: jak se vyznat v různých variantách el. podpisů? (Seminář Adobe, 17.4.2015)
Naučíme se používat elektronický podpis? Nebo se za nás bude podepisovat někdo jiný? (Pedagogická fakulta UK, 20.2. 2015)
Co bychom měli vědět o elektronických podpisech (Krátký tutoriál, leden 2015)
Historie a současný stav české mobilní telefonie (Teorie a praxe telefonie, 12.11.2014).
Časy se mění, aneb: (měnící se) možnosti komunikace s veřejnou správou (Týden komunikace osob se sluchovým postižením, 26.9.2014)
Jeden rok ... a tolik změn! (Mobile Internet Forum 2013, 10.10.2013).
Nezávislý pohled na český eGovernment s odstupem pěti let: původní plány vs. realita (Konference "e-government 20:10", 3.9.2013)
Problém digitální kontinuity, alias dlouhověkost elektronických dokumentů (Filosofické problémy informatiky, úterý 12.3.2013)